Mitsubishi Motors повернулася до рентабельності в останньому кварталі й частково це стало завдяки новому кросоверу Outlander.
Новий кросовер Outlander спричинив зростання продажів у США, а глобальний дефіцит мікрочіпів мав позитивний побічний ефект від скорочення виробництва й допоміг Mitsubishi очистити складські запаси.
Фінансовий директор Коджі Ікея розповів про фінансові результати Mitsubishi, прогнози марки на рік та нові продукти, які мають підвищити прибутковість.
У першому кварталі, що за японським фінансовим календарем закінчився 30 червня, автовиробник збільшив операційний прибуток у розмірі 10,6 млрд. ієн (95,9 млн. доларів США), зменшивши операційний збиток у 53,3 млрд. ієн (482,1 млн. доларів).
Також у Mitsubishi звітували про чистий прибуток у розмірі 6,1 мільярда ієн (55,2 мільйона доларів) порівняно з чистими збитками у 176,2 мільярда ієн (1,59 мільярда доларів) у тому ж кварталі минулого року.
Світові продажі зросли на 65 відсотків до 230 000 автомобілів за квартал, що спричинено подвоєнням обсягів у Північній Америці та Південно -Східній Азії та майже подвоєнням продажів у Австралії та Новій Зеландії.
За три місяці дохід збільшився на 88 % – до 431,9 млрд. ієн (3,91 млрд. доларів).
Брак чіпів «полегшив» складські запаси
Через тривалий дефіцит напівпровідників у Mitsubishi очікували зменшення виробництва на 80 000 автомобілів у поточному фінансовому році, який розпочався 31 березня. На тлі кризи чіпів глобальні складські запаси компанії скоротилися до 290 000 одиниць у червні 2021 року з 490 000 одиниць у березні 2020 року.
Тим не менш, вже очікується полегшення дефіциту чіпів восени, що дозволить Mitsubishi компенсувати приблизно половину дефіциту. Отже, за повний фінансовий рік тепер очікується загальна втрата всього 40 000 вироблених одиниць.
В той же час, переваги від зменшення запасів дозволили виробнику збільшити витрати на рекламу, покращити рентабельність, що збіглось із запуском нового Outlander.
Лише за квартал продажі Outlander у США збільшилися більш ніж удвічі і склали 6 954 одиниці порівняно з 3020 примірниками роком раніше. Крім того, інші новинки бренду дозволили збільшити продажі на 106,2 відсотка до 25 146 машин у період із квітня по червень.
Північноамериканський підрозділ Mitsubishi за три місяці зміг досягти операційного прибутку у 2,4 млрд. ієн (21,7 млн. доларів) проти минулорічних збитків у 11,2 млрд. ієн (101,3 млн. доларів). Продажі в Європі зросли на 20% до 36 000 одиниць за квартал, попри вихід бренду зі Старого континенту.
Плани на майбутнє
Завдяки зазначеним успіхам Mitsubishi планує й надалі просуватись до мети з переведення модельного ряду на часткову електрифікацію до 2030 року.
Компанія вже представила плагін-гібридний кросовер Eclipse Cross PHEV, а новий Outlander PHEV має з’явитись у другій половині поточного фінансового року, що закінчується 31 березня 2022 року.
Тим часом очікується повністю електричний міні-автомобіль, орієнтований на японський ринок, який вийде в наступному фінансовому році.
Mitsubishi очікує, що глобальні продажі збільшаться на 21 % до 967 000 одиниць порівняно з початковими прогнозами в 957 000 автомобілів.
Таким чином, Mitsubishi очікує перетворити минулорічний збиток у 40,0 млрд. ієн (361,8 млн. дол. США) на операційний прибуток у 30 мільярдів ієн (271,4 мільйона доларів) цього фінансового року.
До речі, нещодавно Mitsubishi представив у Європі компактний кросовер Space Star Cross, а раніше стало відомо про офіційне повернення бренду в Європу з двома новими моделями у 2023 році.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Automotive News Europe
Галерея Mitsubishi Outlander 2022 року: