Недоліки кросовера Nissan X-Trail: думка власників

Автор: Редакція | 09 Січ, 2021

Третє покоління Nissan X-Trail все більше зустрічається на дорогах України, а отже редакція Motorcar вирішила дослідити думку власників.

Кросовер Nissan X-Trail ось-ось отримає четверте покоління в Європі, яке вже офіційно презентовано в Америці у вигляді моделі Rogue, котра теж доволі часто імпортується в нашу країну після аварій та для відновлення.




Проте поки нова генерація не прийшла до Європи, проаналізуємо загальні недоліки на основі скарг власників. Думка більшості свідчить про наступні моменти, які можна покращити на Т32. До речі, про деякі з них Motorcar писав у детальному огляді тест-драйву кросовера.

Слабке лако-фарбове покриття

Власники одразу рекомендують захистити передню частину автомобіля від сколів та подряпин шляхом накладання плівки.

Взагалі, ця проблема відома для всіх машин й за фарбовим покриттям рекомендується доглядати постійно. Нещодавно Motorcar писав, що автоматичні мийки теж шкодять ЛФК, а з іншого боку можна розглянути захист у вигляді керамічного покриття.

Також є нарікання на пластик у багажнику, з яким потрібно бути обережним, адже він може бути легко пошкоджений від гострих й габаритних вантажів.




Двері не закривають пороги

Другий найбільш помітний «недолік» в тому, що актуальне покоління з легкістю забруднить одяг, якщо він торкнеться порогів, які не закриваються дверима. Зазвичай, це проблема седанів, але цей кросовер теж цим «страждає».

Нове покоління вже зроблено з «правильними» дверима. Принаймні, на новому Rogue двері вже точно закривають пороги.

Погане штатне галогене світло

Більшість покупців не топових версій скаржаться, що в їхніх комплектаціях галогенові фари мають дуже низьку ефективність. При цьому, на цих версіях відсутні навіть лінзи, які б могли покращити пучок світла.

Наступне за якістю світло знаходиться лише у топовій версії й це дійсно непоганий варіант Full LED фар. Проте придбати їх навіть в якості опції неможливо.




Відсутність Android Auto/Apple CarPlay

Всередині нових власників найбільше турбує відсутність сучасної медійної системи. Так, пропонується непоганий, але вже давно не найбільший в класі, 7-дюймовий екран. Проте й він доступний лише у двох топових версіях, а його функціональність бажає кращого.

Можливість використовувати Android Auto/Apple CarPlay значно б покращила комфортність автомобіля, адже є доволі важливим для сучасного водія.

Знову ж таки у новому поколінні, ця система має змінитися, але все залежатиме від комплектацій, які «приїдуть» до України.




Один USB роз’єм та підігрів сидінь

На весь салон кросовера передбачений лише один роз’єм USB, при тому що виходів на 12 вольт аж три. Більш того скористатися зарядкою для мобільного можуть лише на першому ряду, адже для другого ряду потрібно буде або «кидати кабель», або передавати пристрої на зарядку.

Задній ряд також буде змушений просити вмикати та вимикати підігрів сидінь (і це доступно теж лише у топовій версії), адже кнопки активації знаходиться біля важеля коробки передач. При цьому, підігрівається одразу весь задній диван – отже це принаймні неенергоефективно та може бути некомфортно для іншого пасажира на дивані.




Низька деталізація камер

Також є нарікання на «зернистість» камери заднього виду, адже дуже важко розгледіти об’єкт позаду.

В разі ж якщо придбати кросовер взагалі без камер й датчиків паркування, то буде дуже складно побачити щось за задніми дверима, адже вікно знаходиться достатньо високо й можна не помітити низькі автомобілі.

Імпульсний склопідйомник лише у водія

Невеликим, але все ж сюрпризом може стати те, що автоматичний склопідйомник знаходиться лише у водія.

Йдеться про те, що лише водій може одним дотиком підняти та опустити скло своєї двері. Інші пасажири будуть змушені тримати кнопкою зажатою, аби здійснити цю операцію. Дрібниця, про яку потрібно знати перед придбанням Nissan X-Trail.




Система старт/стоп

Деякі власники також нарікають на систему «старт/стоп», яку неможливо вимкнути.

Технологія, яка задумана для економії пального та вимикає двигун, коли автомобіль зупиняється у трафіку, трохи докучає своїм невчасним знеструмленням автомобіля.

Якби можна було її деактивувати вручну, то багато власників кросоверів, мабуть, видихнули з полегшенням.

До речі, нещодавно Motorcar також досліджував нарікання на Renault Duster та Kia Sportage, а раніше наша редакція вивчала різницю між Nissan X-Trail, Toyota RAV4, Skoda Karoq.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.





Додати свій коментар














Pin It on Pinterest