Недоліки Renault Logan: думка власників седана

Автор: Редакція | 19 Гру, 2020

Румунський седан Renault Logan вже давно вважається бестселером на ринку завдяки доступності. Проте які ж недоліки ховаються під оболонкою? Motorcar зібрав думку власників.

Правду кажучи, Dacia Logan, яка продається в Україні під брендом Renault, вже отримала нову генерацію, що дебютувала восени 2020 року. Проте версія з логотипом «Рено» поки не була презентована й, за припущеннями, може отримати іншу назву – Taliant.




Тим не менш, актуальне покоління «Логана» продовжує продаватись в Україні й доволі успішно. Причиною цьому є бюджетна доступність нового автомобіля, кредитні програми для бізнесу та приватників, а також перевірені технічні рішення й, зокрема, заводське ГБО.

Наша редакція вже встигла протестувати теперішню генерацію Renault Logan й виклала свою думки у детальному огляді тест-драйву моделі.

Також на різних форумах ми зібрали думки власників стосовно популярного седана й основні недоліки, на які звертають увагу.

Шумоізоляція

Першого чого не варто очікувати від бюджетного автомобіля – це гарної шумоізоляції. Проте її суттєво можна покращити самостійно або на відповідних СТО.

Деякі власники говорять про шуми з передніх арок, дехто про загальну шумоізоляцію, але більшість сходяться на думці, що седан створений для невеликих швидкостей й пересуванням містом.




Не для дальніх мандрівок

Виходячи з вищенаведеного багато хто зазначає, що «Логан» краще використовувати для невеликих подорожей й на невеликих швидкостях.

Дехто з водіїв зазначає, що «крейсерська» швидкість автомобіля – це 100 км/год. При намаганні ж її збільшити, та ще й за бокового вітру, машину починає розгойдувати.

До речі, така особливість підвіски дозволяє мати й перевагу – автомобіль гарно поводиться на будь-яких нерівностях: чи то лежачі поліцейські, чи нерівна заміська дорога.




Передні сидіння

Ще одним фактором проти мандрівок – є передні сидіння.

Власними седана звертають увагу на доволі некомфортні передні сидіння. Одні скаржаться, що на них некомфортно на дальніх мандрівках, а інші пишуть, що регулювання доволі незручні.

Так, в епоху, коли деякі бренди пропонують електричні налаштування (принаймні для водія) в доступному для України поколінні поки лише механічні регулювання.




Мультимедійна система

Сучасної медійної системи годі й шукати в бюджетному автомобілі. Проте топова медійна система Media Nav все ж пропонується, але лише за доплату й лише в топових комплектаціях.

Хоча нарікають не лише на «медійку», але й на динаміки, які входять в її склад. Голосно слухати музику в цьому автомобілю не вийде – кажуть деякі власники.

Слабий двигун

Багато хто нарікає, що потужності мотору не вистачає на обгони. Особливо, коли в машині працює кондиціонер.

Загальна думка, що автомобіль комфортний для пересування в місті та перебуванні у трафіку. Максимум, що може запропонувати «Логан» – це 90 к.с. від літрового бензинового двигуна або 1,5-літрового дизеля.




Тонке фарбування та детайлінг

Також багато водіїв скаржаться на занадто тонке лакофарбове покриття, через яке дуже швидко виникають видні подряпини та сколи.

Крім іншого, відзначається, що доволі часто з ладу виходять дрібні деталі, як ручки, кнопки та інше. Хоча перевірити за яких умов зламалась та чи інша деталь доволі важко.

Залишається сподіватись, що нове покоління «Логана», або «Таліанта», матиме менше скарг на недоліки й буде все одно таким же популярним як теперішній Renault Logan.

До речі, Dacia нещодавно представила технічні характеристики нових Sandero та Logan, але Renault Logan все одно став бестселером на ринку вживаних авто у жовтні.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Галерея Renault Logan 2019 року:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest