Суперкар McLaren F1 отримав наступника від свого дизайнера

Автор: Редакція | 05 Сер, 2020
Gordon Murray Automotive T.50

Колишній головний дизайнер компанії McLaren Гордон Мюррей, який створив відомий суперкар F1, представив справжнього наступника для свого ж автомобільного творіння.

Звісно, у McLaren F1 вже є свій повноцінний наступник гіперкар Speedtail, який зберіг тримісну конфігурацію з водійським кріслом по центру і побив рекорд максимальної швидкості, встановлений його попередником.

Однак Гордон Мюррей вирішив представити свою версію суперкара, яка матиме аналогічний спортивний ДНК.




Мюррей вже давно пішов із McLaren та створив власну компанію Gordon Murray Automotive (GMA), яка в основному займається консультативними послугами з розробки машин для інших автовиробників, але цього разу було вирішено побудувати власний автомобіль – T.50. Ім’я має подвійне значення, оскільки це 50-я робота Мюррея в його 50-річній кар’єрі.

Середньомоторне задньопривідне купе було анонсовано ще у 2017 році, а у грудні 2019-го було показано перше повноцінне зображення T.50. Тепер же GMA розкрила повністю готовий дизайн екстер’єру та інтер’єру, підтвердила всі характеристики і запланований на січень 2022 року старт виробництва.

Gordon Murray Automotive T.50
Gordon Murray Automotive T.50

Габарити T.50 – 4352x1850x1164 мм, колісна база – 2700 мм, ширина колії спереду і ззаду – 1586 і 1525 мм, дорожній просвіт під передньою і задньою осями – 120 і 140 мм відповідно. Дизайн машини навмисно зроблений максимально «чистим», позбавленим крил, «спідниць» і безлічі вентиляційних отворів, оскільки неперевершені аеродинамічні показники повинні забезпечити встановлений в задній частині 40-сантиметровий вентилятор і активні елементи, шість конфігурацій яких призначені для розгону, гальмування, створення максимально можливої притискної сили, руху по прямій на максимальній швидкості та економії палива.




T.50 важить лише 986 кг – майже на третину легше конкуруючих суперкарів. Цього вдалося досягти, в тому числі, за рахунок використання вуглецевого волокна: маса карбонових кузовних панелей і монокока становить менше 150 кг. Скло на 28% тонше звичайних, що теж внесло свій вклад в економію. Нарешті, розроблений в Cosworth 3,9-літровий атмосферник V12 важить 178 кг – стверджується, що це найменший показник серед усіх 12-циліндрових двигунів для цивільних моделей. Ще 80,5 кг важить шестиступенева механіка Xtrac.

Gordon Murray Automotive T.50
Двигун Gordon Murray Automotive T.50

Виготовлений з алюмінію і титану мотор розвиває 663 к.с. і 467 Нм й може розкрутитися до 12 100 оборотів на хвилину. До рекордів у плані деяких певних значень потужності та максимальної швидкості в GMA не прагнули, оскільки цей V12 будувався, щоб забезпечити оптимальну продуктивність автомобілю, призначеному не тільки для розваг на треку, але й для повсякденної експлуатації в міських умовах. А ось 166 к.с. з кожного літра об’єму – це й справді чемпіонський показник для безнаддувних агрегатів.




До слова, 663 к.с. – не межа для T.50: в найекстремальнішому з шести вищезгаданих режимів, V-Max Boost, потужність короткочасно збільшується до 700 к.с. за рахунок 48-вольтового стартер-генератора та аеродинамічних налаштувань. У режимі GT, призначеному для повсякденних поїздок, потужність, навпаки, обмежена на позначці в 600 к.с.

Gordon Murray Automotive T.50
Салон Gordon Murray Automotive T.50

Натхненний кабінами винищувачів салон T.50 максимально орієнтований на пілота в плані управління різними системами. При цьому крісло, кермо і навіть педалі виготовлятимуть на замовлення, підганяючи під конкретного водія. До слова, з усіма своїми клієнтами 74-річний Гордон Мюррей має намір зустрічатися особисто для обговорення програми персоналізації.

Gordon Murray Automotive T.50
Салон Gordon Murray Automotive T.50

Заднім пасажирам обіцяно комфорт, що відповідає сучасним розкішним автомобілям. Передбачені кілька відсіків для зберігання речей, кондиціонер, мультимедійна система з підтримкою Android Auto і Apple CarPlay, преміальна 700-ватна акустика на 10 динаміків – серед іншого.

Всього буде побудовано 100 екземплярів T.50, кожен обійдеться мінімум у 2,36 мільйона фунтів стерлінгів, без врахування податків. На цьому Gordon Murray Automotive не зупиниться: орієнтуючись на тримісний суперкар як на флагман, в подальшому компанія налагодить малосерійний випуск й інших моделей з під руки Мюррея.

Раніше McLaren також створив «наступника» для гоночної моделі 1967 року, а відомий дизайнер McLaren Жоао Діас створив приголомшливу Mazda RX-9.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Gordon Murray Automotive T.50:
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф: Gordon Murray Automotive





Додати свій коментар


















Pin It on Pinterest