У Toyota не вірять у майбутнє електромобілів

Автор: Редакція | 21 Гру, 2020
Логотип Toyota 2020 року

Японський автовиробник Toyota досі намагається відтермінувати або уникнути повного переходу на акумуляторні електричні автомобілі.

Генеральний директор Toyota Акіо Тойода на нещодавній прес-конференції Асоціації автомобільних виробників Японії заявив, що електромобілі вбивають автобізнес, вимагатимуть величезних інвестицій, а самі викидають більше вуглекислого газу.




Ймовірно, цим виступом він намагався підштовхнути уряд Японії до відтермінування заборони на транспортні засоби з двигунами внутрішнього згоряння, що вже роблять інші країни. Подейкують, що Японія теж встановить 2035 рік як кінцевий термін продажу автомобілів із ДВЗ в країні. В країні вже анонсували нові правила, але поки незрозуміло, чи будуть все ще дозволені гібриди та плагін-гібриди, як це буде у Великій Британії.

Водневий Toyota Mirai

Відомо, що Toyota є давнім лідером серед виробників гібридів й поки не поспішає до повної електрифікації. Лише коли уряди по всьому світі почали забороняти машини із ДВЗ, Toyota пообіцяла почати продажі машин з акумуляторами до 2025 року.

Однак через останні заборони такий перехід доведеться прискорити, й плани з електрифікації потрібно переносити вже на 2021 рік. Насправді, Lexus та Toyota вже були змушені зробити аналогічні проекти в Китаї, де були презентовані повністю електричні версії кросоверів UX та C-HR.




Цікаво, що раніше Toyota навіть намагалася продавати електромобілі з акумуляторними батареями та двигунами Tesla, проте цей проект був закритий з невідомих причин.

Зараз японський виробник намагається зробити ставку на машини з паливними елементами (нещодавно представлено нове покоління Mirai), але інфраструктура водневих заправок також вимагатиме величезних інвестицій.

При цьому дивно, що Toyota називає перепоною для електрифікації саме обмеженість зарядних станцій для електричних транспортних засобів.




Хоча технологія акумуляторних електрокарів має й інші недоліки: як ризик тепловіддачі літій-іонних акумуляторів, або необхідність видобутку корисних копалин, що може бути проблемою для навколишнього середовища та прав людини.

Читайте також:

Електричний хетчбек Opel пожежа
Пожежа на електричному хетчбеку Opel. Фото: Emergency-Report.de

Проте, у Toyota цих проблем не побачили, хоча їм теж доведеться використовувати ці елементи у своїх електромобілях.

З іншого боку, електромобілі дійсно вимагатимуть інвестицій: в ті ж зарядні станції, в електромережі та навіть у виробників електрики. Однак, уряди країн йдуть на ці кроки заради покращення загальної екології.

Правильно й також говорити, що зміни вбивають автомобільну промисловість, але лише в тому вигляді, в якому вона є зараз. Хоча чи вперше автомобільні марки зникають після того, як вони не захотіли перелаштовуватись?




Чи хтось пам’ятає Kodak та Polaroid й що з ними сталось? Чи може хтось зміг зупинити Netflix у його боротьбі з голлівудськими блокбастерами?

Якщо родина Тойоди у 1930-х змогла перетворити компанію з виготовлення верстатів на найцінніший у світі автомобільний конгломерат, малоймовірно, що Акіо не зуміє перетворити поточне виробництво автомобілів із ДВЗ на електрифіковане. Поки у Toyota ще є всі шанси вижити.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: InsideEVs





Додати свій коментар














Pin It on Pinterest