Тест-драйв фастбека Peugeot 508: досконалість у деталях

Автор: Роман Галімон | 30 Вер, 2020
Peugeot 508

Провести тест-драйв Peugeot 508 – це наче долучитися до чогось високого, модного та прекрасного. Але як така модель впишеться у реальне життя? Читайте в нашому огляді.

Поява неординарного фастбека Peugeot 508 стала однією із резонансних подій 2018 року в автомобільному світі, проте й дотепер автомобіль привертає увагу й погляди пішоходів та інших автовласників.

Нашій редакції пощастило бути серед перших, хто зміг протестувати Peugeot 508 під час його дебюту в Україні, проте тепер ми вирішили детальніше розібратися у перевагах й недоліках цієї моделі.

Раніше вже публікувалась повна галерея з тест-драйву французького флагманського седану, який до речі зміг зібрати чимало нагород від часу своєї презентації, в тому числі й в Україні.

Peugeot 508

Як видно, до нас потрапила комплектація GT-Line у червоному перламутровому кольорі, й саме в такому кольорі, на нашу думку, 508-й виглядає найефектніше.

В Україні також доступні ще дві інші комплектації: Active та Allure, які звісно менш «екіпіровані», але в цьому випадку власник сам може обрати собі опції, які захоче побачити в своєму фастбеку.

Вибір кольорів також доступний всім моделям, але за доплату. Навіть, «наш» червоний перламутровий надається як опція для топової версії й доступним став лише з липня 2020 року.




Фастбек чи седан?

Дизайнери нового Peugeot 508 відійшли від звичайного чотиридверного автомобіля й вирішили прийти до п’ятидверного купеподібного фастбека.

Для цього в автомобілі змінили архітектуру: автомобіль став навіть компактнішим, адже його довжину зменшили до 4,75 м у порівнянні з 4,83 м у попереднього покоління. Все це впливає на маневровість, особливо важливу в міських умовах.

Висота автомобіля також зменшена – тепер вона ледве сягає 1,40 м, а аеродинамічні обводи кузова нагадують купе.

Peugeot 508

Говорити про зовнішній дизайн важко, адже він сам говорить про себе: у передній частині чітко проглядаються ходові вогні «ікла», які розташовані краями решітки радіатора, зробленої у вигляді шахових клітин в обрамленні Full LED фар.

До речі, все це також можна побачити на нещодавніх презентованих новинках (кросовер 2008, 3008, 5008), які теж йдуть цим шляхом дизайну.

Peugeot 508

Позаду тривимірні Full LED ліхтарі також відразу підкреслюють, що перед вами стоїть саме модель Peugeot. Цікаво, що вперше вони були втілені в концепті Quartz й підсвічуються з адаптивною інтенсивністю.

Отже цей автомобіль одразу буде помічений на дорозі та якщо його власник хоче дійсно виділитись, то безумовно це автомобіль для цього.




А що ж у салоні?

Peugeot 508

Як останні й всі найновіші моделі, Peugeot пропонує в салоні 508-го організацію інтер’єру в стилі i-Cockpit.

До нього входить компактне кермо, цифровий 12.3-дюймовий кластер панелі приладів з можливістю індивідуального налаштування та 10-дюймовий сенсорний дисплей, трохи спрямований до водія.

Peugeot 508
Кермо Peugeot 508

При цьому, компактне кермо дійсно невелике й до нього потрібно звикнути, як й до цифрових приладів схованим за ним. Принаймні у нас це викликало перше невелике занепокоєння, адже при всіх спробах підібрати відповідні висоти сидіння й керма, частина «дошки приладів» все одно залишалась схована за кермом.

Стосовно ж функціональності та зручності, то тут жодних нарікань: у всіх комплектаціях в Україні кермо має всі сучасні перемикачі, оздоблене шкірою та хромованими вставками.

Звісно, перший ряд у фастбеку найкомфортніший й частково це залежить від обраного варіанту оздоблення. В нашому варіанті це шкіра Nappa чорного кольору, яка в базі комплектації GT-Line, але за бажання й безкоштовно в цій же комплектації можна обрати й червоний колір Nappa, з якою автомобіль виглядатиме ще преміальніше.

Шкіряний салон, але в якості опції, також доступний в середній комплектації Allure, ну а в базовій версії Active пропонується тканинна обробка.




Поза рамками

Peugeot 508

Звісно, перед тим як сісти на сидіння потрібно відчинити двері й тут одразу помічаються безрамні вікна, в яких скло автоматично закриваються й відкриваються при кожному відкриванні дверей. Це, звісно, прикольно на початку й важливо для безпеки самої конструкції, але за тиждень тестів постійне «дзижчання» трохи занепокоює. А що буде за рік?

Якщо ж розмістись у кріслі, то одразу відчуваєш весь французький комфорт: сидіння водія та переднього пасажира з електричним регулюванням у 8 напрямках, електричним регулюванням поперекового відділу, регулюванням подушки для підтримки ніг та 8 зонами масажу.

Peugeot 508
Управління водійським кріслом Peugeot 508

Проте ззаду краще не сідати, там такого функціоналу немає. Фактично, з технологій там доступні лише повітропроводи системи кондиціювання та два роз’єми USB. Навіть, нахил спинки не регулюється. І це зрозуміло, адже форма кузова змусила пожертвувати простором над головою задніх пасажирів.

Peugeot 508
Заднє скло Peugeot 508

Довелось навіть обмежити розмір заднього скло, від чого явно не покращився огляд позаду фастбека. Проте, краса вимагає жертв. Чи не так?




Багажний простір

Peugeot 508Peugeot 508

А ось чого обмеження не торкнулися так це багажника, який має непогані 487 літрів із піднятими задніми сидіннями й може збільшитись до 1537 л. А це доволі порівняно з, наприклад, флагманським седаном Opel Insignia, який ми тестували буквально перед 508-м.

Peugeot 508
Запасне колесо Peugeot 508

Проте наприклад у Peugeot на дні багажнику ми знайшли «докатку» замість ремкомплекту в «Опелі». Кому що важливіше, тут вже кожний вирішує сам.




А що під капотом?

Друге покоління 508-го, яке з’явилось у 2018 році, отримало нову платформу EMP2, що за словами виробника дозволило зменшити вагу машини в середньому на 70 кг у порівнянні з моделями попереднього покоління.

Цікаво, що після своєї презентації в Україні у 2018 році, фастбек втратив один двигун, а саме бензиновий двигун 1.6 PureTech на 150 к.с., який можливо не користувався популярністю.

На разі в нашій країні пропонуються два дизельних двигуни: 1.5 BlueHDi 130 к.с. та 2.0 HDi 180 к.с. з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач EAT8, яка створена разом із корпорацією Aisin.

Peugeot 508
Перемикач автоматичної коробки Aisin 

Звісно, наявність «автомату» від Aisin дозволяє максимально зручно перемикати «швидкості», а сам вибір між двома запропонованими двигунами залежить від мети, для якої купується автомобіль.

Менш потужний 1.5 BlueHDi, за словами виробника, дозволяє витрачати в місті лише 4,6 літра на 100 км, а на трасі взагалі – 3,5 л на 100 км. Проте розгін з таким двигуном до «сотні» становить 10,1 с.

Peugeot 508

Потужніший 2.0 HDi може розігнати 508-й до «сотні» швидше майже на 1,5 секунди (за 8,7 с), проте витрачатиме в місті вже 7,1 л на 100 км, а поза ним – 4,6 л на 100 км. До речі, під час нашого тесту, фастбек у комплектації GT-Line, звісно з двигуном 2.0 HDi, показав 7,6 л/100 км у Києві, та 5,0 л/100 км поза ним.

Тож приблизно можна зрозуміти наскільки будуть відрізнятись цифри й у економнішого 1.5 BlueHDi.

До речі, нещодавно автовиробник представив потужні версії 508-го під брендом Sport Engineered й хоча їхня поява навряд чи відбудеться в Україні (принаймні, найближчим часом), проте хоча б поява звичайних гібридних версій могла б залучити нових покупців.

 


Комфортна безпека

Peugeot 508

Цікаво, що багато речей, які пов’язані з безпекою, вже давно перенесені до переліку «must have» у комфортні фішки.

Так, безключовий доступ та датчики паркування давно вже стали частиною сучасних машин. Й без них також ніяк на 508-му. А крім того є підігрів нижньої частини переднього вікна (як й повністю заднього), електропідсилювач керма та багато іншого. Куди ж це відносити: до безпеки чи комфорту?

Проте ще більше цікавого у новітніх системах безпеки.

Peugeot 508

Наявністю ABS та ESP вже нікого не здивуєш, як й круїз-контролем, а ось система розпізнавання дорожніх знаків та система екстреного гальмування дійсно важливі.

Ба більше, на приладовій панелі можна знайти інформацію про тиск у шинах, а вночі можна увімкнути спеціальний режим нічного бачення, який допоможе розпізнавати пішоходів у темряві. Наскільки це важливо для вашої безпеки під час повернення додому часом неосвітленими вулицями?

Звісно, система інфрачервоних камер нічного бачення також допоможе й на трасі, де вночі можуть теж несподівано з’явитися «гості». Вся інформація виводиться на приладову панель та супроводжується звуковими сигналами, що безперечно впливає на безпечність подорожі.




«Турер»: або навіщо купувати 508-й?

Peugeot 508

Цікаво, що Peugeot 508, коли вийшов на ринок у 2010 року в першому поколінні, все ще був автомобілем бізнес-класу (й сімейним також) й це він отримав у спадок від моделей 605 та 607.

Проте, друге покоління вже точно не вписується в рамки корпоративних автопарків, хіба що автомобілем буде кермувати сам «директор».

Новий 508-й створений виключно для водія та здебільшого для переднього ряду. Другому ряду залишається лише споглядати на безліч доступних «фішок» попереду й не задирати високу голову, бо дах у цього фастбека спадає до корми та ще й вікно заднє маленьке.

Peugeot 508

Звісно, якби в Україні офіційно продавалась версія універсала SW, то кількість охочих на цю машину б зросла. Хоча тут «в розмову» може втрутитись доступніший та практичніший 308 SW, який як раз представлений в нашій країні й був нещодавно оновлений.

Наразі 508-й виглядає як автомобіль для далеких подорожей (як що хочете «Турер»), за кермом якого комфортно «з’їдати» кілометри будь-яких шляхів за будь-якої погоди дня чи ночі.

Peugeot 508

Можна також уявити цей автомобіль й у міському потоці у щоденних подорожах «дім-робота-дім», але начиння з під капоту намагатиметься вилізти назовні, що через наявність камер тепер швидко каратиметься. Тим більш, з засиллям електрокарів, такий потужний та дизельний автомобіль у місті незабаром стане непотрібним.

А ось сісти в 508-й та опинитися за кілька годин в іншому місті України – ця машина може з легкістю. Навіть, підраховані нами витрати пального дозволять фастбеку проїхати до 1100 км без дозаправки. Цього точно, наприклад, вистачить аби проїхати від Києва до Одеси та назад на одному баку. То що? Спробуєте?

 

Технічні характеристики Peugeot 508

Двигун диз., 1997 см3
Потужність 180 к.с., 400 Нм
Трансмісія 8-ступенева автоматична
Привід передній
Максимальна швидкість 234 км/год
Розгін 0–100 км/год 8,7 с
Витрата палива траса 5,0 л на 100 км

місто – 7,6 л на 100 км

Шини 235/45R18
Дорожній просвіт 140 мм
Кузов Фастбек
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1 535 / 2 127 кг
Вантажний відсік 487/ 1537 л
Паливний бак 55 л
Вартість мінімальна* 861 800 грн
Вартість тест. авто. * 1 039 800 грн

*Вартість на 29.09.2020 р.

Галерея Peugeot 508:
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest