Компанія Mitsubishi Motors планує покластися на партнерів в альянсі з Renault та Nissan й відмовиться від власних платформ, аби зосередитись на електромобілях.
Mitsubishi Motors планує припинити розробку автомобільних платформ для японського ринку і замість цього використовувати автомобільні архітектури, розроблені партнером Nissan Motor, починаючи приблизно з 2026 року.
За інформацією видання Nikkei, Mitsubishi прагне зосередити свої інвестиції на дослідженнях та розробці електромобілів й супутніх технологій.
Mitsubishi стане першим японським автовиробником, який припинить розробку платформ для легкових автомобілів, що продаються в Японії. Компанія продовжить розробку інтер’єрів, екстер’єрів та приводів.
Що таке платформа автомобіля?
Платформа є основним компонентом автомобіля і служить базою для двигуна, салону та екстер’єру. Розробка однієї платформи може коштувати сотні мільйонів доларів, або приблизно половину вартості розробки нового автомобіля.
З цієї причини кілька моделей часто мають одну платформу.
Станом на березень у Mitsubishi Motors було вісім платформ. Автовиробник прагне скоротити їх до чотирьох до березня 2026 року. При цьому дві архітектури все ще будуть розроблені самостійно – для Південно-Східної Азії, яка стала основним ринком для компанії після розподілу відповідальності в Альянсі.
Решта дві платформи будуть розроблені спільно з Nissan. Дві японські компанії до 2019 року вже поділилися 40% своїх платформ (наприклад моделі Nissan X-Trail та Mitsubishi Outlander), а тепер вони прагнуть співпрацювати тісніше.
Питання лише в грошах
Mitsubishi Motors зазнала збитків протягом останніх двох фінансових років і припиняє виробництво збиткових моделей, включаючи седани у 2016 році та позашляховик Pajero у липні.
Бюджет компанії на розробки становить 99 мільярдів ієн (900 мільйонів доларів США) за фінансовий рік, що закінчиться у березні 2022 року, що на 30% менше за рекордну суму, яку виділяли у 2019 фінансовому році. Очікується, що бюджет й надалі залишиться на рівні близько 100 мільярдів ієн.
Інші автовиробники також скоротили дорогі інвестиції в платформу. Subaru об’єднали два типи платформ в одну з 2016 року.
Honda Motor співпрацюватиме з General Motors над розробкою платформ для електромобілів, що продаються в Північній Америці, тоді як Ford Motor отримає платформи електромобілів від Volkswagen.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея концепта Mitsubishi Mi-Tech 2019 року: