Автомобіль Skoda Octavia вже давно став відомим та пізнаваним на українському ринку. Давайте розберемося які недоліки має модель від чеського виробника.
Skoda Octavia за останнє десятиліття часто входила до бестселерів на автомобільному ринку України, проте останніми роками трохи поступилась бюджетним моделям від Renault.
Можливо, нова генерація моделі, яка була презентовано глобально минулого року та цьогоріч в нашій країні, зможе змінити ситуацію.
Читайте також:
- Skoda представила «прокачаний» гібрид Octavia RS iV
- Skoda представила позашляхову версію Octavia Scout
- Skoda представила спортивну версію Octavia RS нового покоління
Проте, на разі, Motorcar пропонує згадати основні недоліки «Октавії», на які нарікали власники машини у Мережі. Можливо, у новому поколінні вони будуть усунуті, але це покаже лише новий досвід експлуатації.
Здебільшого йдеться про третю генерацію, яка випускалась з 2013 до 2020 року, або просто А7.
Шумоізоляція


Деякі власники зазначають, що шумоізоляція на пристойному рівні. Інші говорять, що вони очікували кращої. Це питання, можливо, залежить від попередньої моделі, якою володіли до цього.
Якщо до Skoda Octavia пересіли явно з гірших конкурентів, то й «Октавія» виглядатиме значно краще, якщо навпаки, то претензії до чеського автомобіля зрозуміти можна. Адже, в принципі, це бюджетна модель концерна VAG.
Тому тут можна зрозуміти й дешевший пластик, й гіршу шумоізоляцію. Проте при купівлі А7 на вторинному ринку треба шукати відповідний й кращий варіант, або в подальшому додатково «ізолювати» шуми.
Амортизатори та задня балка


Дехто жаліється на задні амортизатори та зазначає, що вони «летять» майже на початку експлуатації ще нового автомобіля й міняються по гарантії. Важко казати, в яких умовах експлуатується такий автомобіль, але новим власникам варто звернути увагу на цю ймовірну проблему.
Можливо, нові власники також випробовували таким чином пакет «погані дороги», який пропонується в Україні.
Проте також варто відмітити, що на форумах було й багато нарікань на задню балку, яка йде у комплектаціях із 1,4-літровими двигунами. А саме підкреслюється, що її дуже чутно при їзді нерівностями.
Автомати DSG


Хоча більшість власників Skoda Octavia обирає механічну версію, мінімальну комплектацію та найменший двигун, деякі купують автомобіль з 7-ступеневим роботом DSG.
Фактично роботом DSG Octavia A7 може оснащуватись із середньої комплектації. Дехто бачить в цьому «автоматі» переваги, дехто навпаки говорить про недоліки, як витрати пального чи бажання відчувати інші оберти за тієї чи іншої передачі.
Єдине, що тут можна порадити, так це випробувати автомобіль із DSG до його придбання. Наврядчи, Skoda зібрала б три мільйони цих «роботів» за останні роки, якби вони були не популярними.
Низькій кліренс


Є також нарікання на занадто низькій кліренс, який у моделі А7 становить лише 154 мм, що на 16 мм менше за попередню версію Skoda Octavia.
А якщо на «Октавії» буде ще й захист днища, то простору між днищем машини й поверхнею асфальту стане ще менше, що значно ускладнює подолання деяких бордюрів, бровок, не кажучи вже про виїзд на бездоріжжя.
До речі, у нового покоління А8 кліренс складатиме 158 мм.
Світло фар


Багато нарікань на заводське світло від фар, а саме його яскравість. Тому багато нових власників «Октавії» пропонують одразу замінити на краще освітлення. Наприклад, на ксенон.
Проте можна замінити й самі лампочки. Головне, аби вони відповідали стандартам автомобіля й не засліплювали зустрічні машини.
Щітки двірників
Також доволі дивне, але поширене, нарікання на щітки двірників. Власники «Октавій» пишуть, що їх не можливо підняти догори, аби вони були в такому положенні, бо мішає капот.
Це особливо важливо взимку, коли щітки можуть примерзнути до скла та їх буде важче відірвати з льоду, якщо немає опції підігріву скла.
Таким чином, варто запасатись на зиму всім необхідним для розморожування авто, або придбати машину вже з опціями розігріву місця для щіток.
Тунель на задньому ряді


Масивний тунель системи вентиляції дістався для А7 від попереднього покоління й так само суттєво заважає пересуванню на задньому дивані.
Добре, якщо автомобіль призначений для бізнес-поїздок й позаду не планується багато пасажирів, але якщо ззаду має розміститися родина, то за тунель постійно чіплятимуться ногами.
До речі, як видно з фото вище, ситуація у новому поколінні покращилась не набагато.
Читайте також про недоліки Renault Logan, недоліки Toyota RAV4, недоліки Kia Sportage.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.