Новий Volkswagen Amarok можуть побудувати на базі Rivian

Автор: Роман Галімон | 09 Сер, 2020

Керівництво Volkswagen шукає можливості розвитку свого пікапа Amarok й споглядає на американський повністю електричний Rivian R1T.

Ринок повністю електричних пікапів все більше насичується виробниками. Ford вже пообіцяв представити повністю електрифіковану версію нового F-150 у 2022 році. GM готує 1000-сильний Hummer, а у FCA теж будуть змушені відповісти.

Проте, першими на ринок мають вийти електричні Tesla Cybertruck та Rivian R1T, які мають виїхати на дороги наступного року.




Саме останній привернув увагу та захоплення найбільшого в світі (за підсумками минулого року) автовиробника Volkswagen. Наразі VW не має жодних конкретних планів щодо електропікапів, але це могло б змінитися за правильного набору обставин.

В інтерв’ю виданню Autoblog, член правління VW з електричної мобільності, Томас Улбріх, сказав, що німецький автомобільний виробник уважно стежить за «Рівіаном» щодо майбутніх можливостей єдиної власної вантажівки – Amarok.

«Важке рішення – переводити Amarok або подібний автомобіль на технології акумуляторних електрокарів (BEV), – пояснив він. – Ми дивимося на те, що робить Rivian, тому що зазвичай важко повірити, що автомобіль, як, наприклад, Amarok може бути електрифікований. Але, проте, наше покрокове дослідження та аналіз змушують нас думати, що це стає більш можливим. Зробивши цю технологію все більш надійною, автомобіль типу Amarok стане BEV».




Цікаво, що Ульбріх не згадав про Cybertruck, можливо, через його нетрадиційну стилізацію. R1T має куди традиційніший дизайнерський підхід та за розмірами наближається до Amarok. Навпаки, Cybertruck приблизно такий же великий, як й найбільший F-150.

VW поки не ставить за мету створення електричного пікапу, хоча нещодавно підписав угоду з Ford про спільне використання платформи, на якій будуватиметься Ranger та наступне покоління Amarok.

До речі, Ford також інвестував 500 млн. доларів у виробництво Rivian, й його дочірня компанія Lincoln Motor Company також співпрацює з Rivian над спільним проектом. Можливо, до цього зможе підключитися й VW.




Проте побудувати електричну вантажівку буде не так просто для VW, навіть попри вже оголошені  багатомільярдні інвестиції у розробку електрокарів. Адже платформа MEB, на якій компанія планує побудувати лінійку електромобілів ID., не підходить для серйозної вантажівки з можливостями позашляховика.

VW повинен буде або розробити платформу для вантажних автомобілів з нуля, або залучити відповідну архітектуру у інших виробників, наприклад, Rivian.

До речі, нещодавно компанія Nikola Motors представила електричний пікап із кілометражем майже 1000 км, а стартап Lordstown Motors теж представив перший електропікап.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: CarBuzz

Галерея Volkswagen Amarok By Abt:
Фотограф: Abt
Фотограф: Abt
Фотограф: Abt
Фотограф: Abt
Фотограф: Abt





Додати свій коментар











Pin It on Pinterest