Німецький автовиробник Volkswagen представив спортивну версію хетчбека Golf нового покоління.
Volkswagen Golf R став останнім й, звісно, флагманським у лінійці «Гольфів» восьмого покоління, адже нова генерація бестселера марки була представлена рік тому.
За цей час бренд встиг показати Golf у версіях GTI, GTD і GTE. Також був показаний Golf в кузові універсал, а нещодавно Volkswagen представив спортивну 300-сильну версію Golf GTI, а ще й Golf TGI з двопаливним двигуном.
Весь цей час Мережу наповнювали шпигунські фотографії Golf R, як у камуфляжі так й без нього, але офіційну презентацію виробник влаштував лише сьогодні й, звісно, в онлайн-форматі.
Про потужність
Новий VW Golf R отримав дволітрову «турбочетвірку» на 320 к.с. і 420 Нм – як у споріднених Arteon R і Tiguan R. Компанія заявляє про серйозну надбавку, але тут є один нюанс.
У 2016 році, коли був плановий рестайлінг сьомої генерації, віддачу двигуна хетчбека й універсала Golf R підняли з 300 к.с. і 380 Нм до 310 к.с. і 400 Нм відповідно. В результаті час розгону до 100 км/год скоротився до 4,6 секунди. Пізніше, коли Європа переходила з циклу випробувань NEDC на WLTP, а виробники заново сертифікували машини, у топових “Гольфів” (і не тільки у них) відняли ті ж 10 к.с.
Крім двигуна, який може поєднуватися з шестиступеневою механікою або семиступеневим роботом, хот-хетч запозичив у вищезазначених побратимів нову систему повного приводу, яка розподіляє потужність не тільки по осях, але й між задніми колесами.
Golf R набирає сотню за 4,7 секунди і може розігнатися до 250 км/год. Не виключено, що на пізнішому етапі продажів для новинки запропонують Performance-пакет: у попередника він, крім іншого, піднімав максимальну швидкість до 267 км/год.
У переліку інших особливостей – переналаштована підвіска з жорсткішими пружинами й зменшеним на 20 мм кліренсом, збільшений «в мінус» розвал коліс, полегшений на 3 кг алюмінієвий підрамник, більші гальма. Система Vehicle Dynamics Manager тепер керує не тільки амортизаторами і електронним блокуванням, але й повним приводом.
Як й Volkswagen Golf GTI Clubsport, новий Golf R проходив фінальне доведення на Нюрбургринзі. При цьому крім режиму Special, призначеного спеціально для знаменитої німецької траси й до теперішнього часу наявного тільки у «Клабспорта», новинка теж отримала одне ексклюзивне налаштування – Drift. Також є стандартні для цієї моделі профілі Comfort, Sport, Race і Individual – і жодного Eco.
Про екстер’єр
У плані дизайну екстер’єру новий Volkswagen Golf R виділяється агресивною передньою частиною зі сплітером «в гоночному стилі» й іншою решіткою, 19-дюймовими дисками з синіми гальмівними супортами та бічними «спідницями», унікальним заднім бампером із глянцевим чорним дифузором, чотирма хромованими випускними патрубками, спойлером на даху.
Крім фірмового для R-моделей синього відтінку Lapiz Blue Metallic, хот-хетч буде доступний у білому й чорному кузові. Люк на даху включений у стандартну комплектацію. У салоні – специфічна графіка й додаткова інформація на цифровий приладової панелі, тачскрін мультимедійної системи Discover Pro, спортивні передні крісла зі шкіри Nappa, обробка «під карбон» з синіми вставками та інше.
У США продажі стартують у другій половині наступного року. Ціни поки не оголошені.
В Україні поки не почались продажі навіть нового покоління «Гольфа», отже на офіційний й новий Golf R в нашій країні доведеться почекати.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Volkswagen Golf R 2021 року: