BMW не зупинятиме розробку ДВЗ

Автор: Редакція | 27 Вер, 2021
BMW M4 Competition xDrive 2022 року

Німецький виробник BMW поки не планує зупиняти розробку двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ).

У компанії Mercedes вже пообіцяли зробити лінійку повністю електричною до 2030 року, хоча з приміткою «там, де дозволяють ринкові умови». В Audi вже планують випускати лише електромобілі з 2026 року, й значною мірою припинять виробництво автомобілів із ДВЗ до 2033 року.




А що ж BMW?

BMW i4 2022 року

Інший учасник Великої німецької трійки поки не готовий взяти на себе такі зобов’язання, оскільки стверджує, що у ДВЗ все ще залишилися перспективи.

В інтерв’ю Automotive News Europe, керівник відділу розвитку BMW Френк Вебер сказав, що перехід на електромобілі не відбудеться за одну ніч, тому що спочатку потрібно вирішити деякі питання.

«Коли система готова поглинути всі ці електромобілі з акумуляторами? Йдеться про зарядну інфраструктура й відновлювану енергію. Чи готові люди? Чи готова система? Чи готова інфраструктура зарядки?», – зазначив Вебер.




У BMW не вірять в електромобілі?

BMW i Vision Circular
BMW i Vision Circular

В баварській компанії зазначають, що BMW не хоче залишати ринок ДВЗ занадто рано і, отже, змушувати людей купувати електромобілі, особливо якщо інфраструктура для підзарядки далеко не в змозі підтримати широке впровадження електромобілів.

Крім того, також виникає проблема з робочою силою, оскільки BMW, як і багато інших автовиробників, має багато персоналу, який працює над розробкою традиційних силових агрегатів. Робоча сила поступово переходить на електромобілі, але це складний процес, який потребує значної кількості часу для належного навчання персоналу.

Тим часом норми Євро 7 швидко наближаються і розглядаються Френком Вебером як остання велика інвестиція у бензинові та дизельні двигуни. Кошти, вкладені в НДДКР для дотримання суворіших норм викидів, забезпечать найближче майбутнє ДВЗ, зокрема принаймні до кінця десятиліття.




Залишилося дев’ять років, і керівник відділу розвитку BMW стверджує, що говорити про стратегію виходу традиційних двигунів передчасно.

Цікаво, що паралельно баварці також інвестують у паливні елементи, й деякі європейські країни намагаються створити інфраструктуру водневих заправок, адже водень розглядається серед можливих шляхів розвитку вантажного транспорту.

Стосовно батарейних електромобілів, новий клас (Neue Klasse) має з’явитись у 2025 році та започаткує нову лінійку електрокарів.

Зрештою, Вебер зазначив, що кожна модель від 2-ї серії аж до X7 їздитиме на одній платформі, що є цікавим твердженням, оскільки сюди не включена 1-а серія або вже анонсований флагманський позашляховик.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest