Новий кросовер Kia EV4 представили на рендері

Автор: Редакція | 23 Сер, 2021
Kia EV4

Kia збирається збільшити модельну лінійку електромобілів компактним кросовером EV4, який має бути представлений вже в 2022 році, а продажі почнуться наступного року.

У березні 2021 року Kia представила перший дійсно електричний автомобіль EV6, який вже підтверджений для продажів в Європі. Проте ще раніше марка оголосила про розробку семи електрокарів найближчими роками.




Швидше за все, всі електричні новинки Kia слідуватимуть за першим електромобілем у лінійці та отримають індекс «EV».

В інтерв’ю виданню Auto Express, керівник європейських продуктів Kia Сьюрд Кніппінг заявив, що другий автомобіль корейського бренду буде великим позашляховиком, орієнтованим на США. Проте за ним піде модель, розроблена для європейського ринку та інших територій.

Kia вже зареєструвала торгові марки від EV1 до EV9 й очікується, що під значком EV7 або EV8 ховатиметься великий позашляховик, який запропонує семимісний салон, подібно до моделі Ioniq 7 від Hyundai, затверджений для запуску в 2024 році.

Компактні кросовери в тренді

Kia EV4
Рендер Kia EV4 від Auto Express

Після цього має з’явитись компактний кросовер, з можливою назвою EV4 та розмірами, які зроблять з нього конкурента для Volvo C40 та Mercedes EQA.

На рендерах видання Auto Express зобразило, можливий вигляд цієї моделі, котра явно отримає дизайнерські риси від EV6, як фари та повнорозмірну світлодіодну панель заднього світла, а також спортивну зовнішність та новий логотип Kia.

EV4 має базуватися на платформі E-GMP від Групи Hyundai-Kia, розроблену для електромобілів. Трохи зменшена колісна база порівняно з EV6 (2900 мм) означає, що габарити компактного електрокросовера будуть ближчими до розмірів нового позашляховика Sportage п’ятого покоління Kia у європейській специфікації.




Проте завдяки універсальній платформі, простір салону має бути більшим за аналогічній у автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння. Навіть з меншою колісною базою EV4, ймовірно, використовуватиме технологію акумуляторів EV6.

Це означає, що компактний позашляховик EV4 може отримати батареї 58 кВт-год та 77,4 кВт-год для максимального запасу ходу трохи більше 482 км. Також можуть з’явитись й двомоторні силові агрегати, які дають можливість повного приводу і потенційно досягають 321 к.с., хоча також очікується доступність одномоторної версії з 226 к.с., що знизить ціну базової версії.

400 чи 800 вольт?

Kia EV6 2021 року
Тізер кросовера Kia EV6 

Завдяки платформі E-GMP, на нових електрокарах Групи Hyundai-Kia пропонується 800-вольтова зарядка, яка дозволяє заряджатись на максимальній швидкості 350 кВт. Таким чином, більший за ємністю акумулятор повинен «заправитись» від 10 до 80 відсотків за 18 хвилин або на дистанцію в 100 км всього за п’ять хвилин.

Проте Кніппінг вважає, що платформа E-GMP не з’явиться на всіх майбутніх електромобілях Kia, зокрема це стосується зовсім компактних машин.

Керівник Kia додав: «Не всі автомобілі потребують технології 800В, тож ми могли б продавати нашу техніку 400В на деяких ринках. Нам потрібно подивитися, чи можуть сегменти ринку, які ми обслуговуємо, існувати з похідними платформами [такими як поточний e-Niro], чи це буде нова платформа».




Вже до 2025 року Kia планує створити лінійку з 11 електромобілів, шість з яких будуть повністю новими, а інші п’ять будуть «похідними» моделями.

Кніппінг сказав: «Ми повинні вирішити, що є пріоритетним; ринки, де можна продавати електромобіль, а де можна спиратися на платформи із ДВЗ».

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest