Який кросовер кращий: Volkswagen ID.4 проти Tesla Model Y?

Автор: Роман Галімон | 28 Вер, 2020
Порівняння Model Y VW ID4

Нещодавно презентований кросовер Volkswagen ID.4 ще до своєї офіційної появи порівнювався з фаворитом сегменту Tesla Model Y. То яка різниця між електричними позашляховиками?

Компанія Volkswagen тепер офіційно представила новий повністю електричний кросовер ID.4, який від початку збудований як електрокар на платформі MEB. Проте, як би того не хотів німецький виробник, електрокросовер одразу почали зіставляти з явним фаворитом цього сегменту ринку – Tesla Model Y.

І це зрозуміло. Раніше наша редакція вже порівнювала Model Y з іншими конкурентами: Ford Mustang Mach-E, Hyundai Kona EV та навіть із гібридним Toyota RAV4.




Не оминув цієї участи й Volkswagen ID.4. Й почати, мабуть, варто з ціни.

Враховуючи, що переклад назви компанії звучить як «народний автомобіль», виробник спробував створити доступніший електромобіль. VW дійсно має досвід та компетенції для створення масового продукту й в цьому компанія може дати фору конкурентам.

Отже, проект Cleanerwatt порахував, що ціни на ID.4 в США справді менші за Model Y, тим більше модель від VW отримає субсидії від держави. Так, модель Volkswagen ID.4 у комплектації Pro AWD, яка з’явиться в США не раніше літа 2021 року, коштуватиме 43 675 дол. США (36 175 дол. США з субсидіями) проти 49 990 дол. США у Model Y (для якої субсидії недоступні).

Порівняння Model Y VW ID4
Порівняння VW ID4 та Tesla Model Y

При цьому, Tesla доступна для придбання вже зараз й може проїхати 509 км на одній зарядці. Для ID.4 Pro AWD запас ходу поки не називається, хоча через його повний привід він має бути не більше 402 км, які має задньопривідна версія Pro RWD, продажі котрої вже почались й поставки стартують на початку 2021 року.

До речі, першу партію ID.4, яка йшла під назвою 1-st Edition, в Америці розкупили за один день.

Також цікаво, що електрокар від Volkswagen має більшу ємність батареї 82 кВт-год проти 75 кВт-год у Tesla, а отже ефективність американського електрокросовера явно вища.




Model Y також ефективніша у часі зарядки. Враховуючи, що батарею Tesla можна заряджати на потужності до 250 кВт-год, машину можна зарядити на станціях Supercharger за 22 хвилини.

А ось у ID.4 потужність зарядки не перевищує 125 кВт-год, а отже стояти на зарядці доведеться довше. Приблизно 38 хвилин для повної зарядки на потужній й відповідній станції.

Звісно, у максимальній швидкості та прискоренні Model Y теж повністю переграє ID.4.

Отже питання в тому, чи достатньо лише однієї цінової переваг «народного автомобіля» над технічними якостями «Тесли», аби купувати саме модель від VW.

 

Здається, перші дві тисяч американців вже визначились з відповіддю на це питання.

Нещодавно ID.4 також продемонстрував позашляхові якості, показав інтер’єр , а також розкрив коефіцієнт аеродинамічного опору.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Галерея Volkswagen ID.4:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest