Французький бренд Renault шостий рік поспіль очолює рейтинг найкращих продавців нових автомобілів на українському ринку.
У 2019 році компанія Renault досягла найкращих для себе результатів за останні роки, проте й минулого 2020 року показники французької компанії майже не змінились.
Як повідомляє видання Укравтопром, у 2020 році під французьким брендом в Україні було продано 14360 автомобілів, що лише на 2% менше за попередній період (14 603).
Цілком очікувано, бестселером Renault в Україні став компактний кросовер Duster, який був реалізований у 5534 примірниках. До речі, минулого року наша редакція теж встигла протестувати «Дастер» та визначити його переваги, які ми описали в огляді тест-драйву, а також пізніше підготувати матеріал про недоліки моделі.
На другому місці, знову таки передбачувано, розмістилась Toyota, яка навпаки змогла наростити кількість проданих нових автомобілів на 6% до 13315 шт. У 2019 році японський бренд продав в Україні 12570 автівок.
Бестселером бренду, та й всього ринку нових машин в Україні, став кросовер Toyota RAV4 з кількістю 5689 одиниць.
Третій результат на ринку в південнокорейського бренда Kia з кількістю 6089 реалізованих одиниць, що явно гірше показника в 7586 одиниць 2019 року (-20%). Справа в тому, що продажі Kia в Україні поки будуються навколо успіху однієї моделі – Sportage, яку придбали у 2020 році – 5043 покупця (й це третій показник після RAV4 та Duster).
Проте нове покоління «Спортейдж», яке має з’явитися навесні 2021 року, явно не буде дешевшим, а отже бренд може чекати ще більші втрати у продажах. До речі, про недоліки актуальної генерації Sportage наша редакція теж нещодавно писала.
Четверте місце у 2020 році знову здобула марка Skoda, автомобілі якої були продані у кількості 5061 одиниць, й це на 19% менше минулорічні 6231 проданих автівок.
Бестселером чеського бренду стала нова генерація Octavia, котру обрали 1855 українців. До речі, нещодавно нова «Октавія» перемогла в українському автомобільному конкурсі, а про недоліки попереднього покоління Motorcar створив матеріал на основі відгуків власників.
У топ-5 брендів увійшов також бренд Hyundai, який явно активізувався під кінець року в Україні. Про що свідчать вивід на наш ринок кількох нових моделей: Elantra, Santa Fe та, навіть, Palisade.
Проте продажі південнокорейської марки все ж впали з 5099 шт. (2019 рік) до 4031 шт. (2020 рік), що виглядає як 21% падіння. Можливо, зменшити спад допоміг бестселер марки Tucson, який вже оновився, але попереднє покоління якого поки продається в Україні з гарними знижками, котрий й забезпечив 2280 проданих автівок.
Інші бренди, які увійшли до ТОП-10 бестселерів 2020 року виглядають так:
Nissan – 3834 шт. (-28%);
Volkswagen – 3690 шт. (-21%);
Peugeot – 3037 шт. (+28%);
Suzuki – 2966 шт. (+13%);
Mazda – 2844 шт. (+15%).
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.