Електричний кросовер Skoda Enyaq iV не впорався із заданими параметрами й лосиний тест був пройдений з низькими оцінками.
Перший електричний кросовер Skoda Enyaq iV був презентований минулого року й вже став на конвеєр та пройшов європейські краш-тести.
Тим не менш, автомобіль не зміг уникнути «жорстких» тестів від журналістів й тепер результати випробувань можна порівняти з іншими електрокарами.
До речі, вважається, що через розташування акумуляторної батареї у днищі електромобіля це дозволяє забезпечити гарну маневровість електричним машинам, зокрема й в так званому «лосиному тесті».
Наприклад, електричний кросовер Tesla Model Y пройшов «лосиний тест» із вражаючим результатом.
Що таке «лосиний тест»?
Під час «лосиного тесту» імітується поява непередбачуваної перешкоди на дорозі, а тестований автомобіль має уникнути зіткнення та двічі швидко змінити смугу руху. Вдається це не всім машинам, а точніше не на будь-який швидкості.
Видання km77.com провело вже чимало подібних тестів й встановило «планку» швидкості нижче якої проходження тесту можна вважати провалом. Як видно з назви проекту – це 77 км/год.
Лосиний тест Skoda Enyaq iV
Як видно з відео, чеський електричний кросовер дещо розчарував випробувальників, адже зміг пройти тест із початковою швидкістю лише 67 км/год. Й навіть за такої швидкості задню частину машину заносило у поворотах, що вона ледь не чіпляла конуси.
За інших спроб, Enyaq iV вже або зносив фішки, або просто не вписувався в імпровізовані повороти.
Зазначається, що тестована версія була в одній із базових комплектацій та оснащена акумулятором на 58 кВт-год. В цій конфігурації автомобіль важить близько 1950 кілограмів.
А як проходили тест інші електромобілі?
Звісно, електрокари завдяки зазначеній особливості просто зобов’язані проходити лосиний тест.
Проте деякі роблять це краще, а деякі гірше. Так, наприклад, бюджетному електрокросоверу Dacia Spring вдалось показати доволі пристойний результат – 77 км/год.
А ось електричний хетчбек Honda e зміг виконати завдання на швидкості 75 км/год, а отже не впорався зі стандартами видання Km77.
Спортивний електрокар Porsche Taycan Turbo S був значно кращий в цьому випробуванні (78 км/год), не кажучи вже про Tesla Model 3, яка змогла подолала тест із швидкістю 83 км/год, яку й повторила Model Y.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.