Два японські кросовери Toyota RAV4 проти Mazda CX-5 схожі за задачами, які мають вирішувати, але геть різні за суттю. Який же кросовер обрати?
Редакція Motorcar вже кілька разів проводила тест-драйви Mazda CX-5 та Toyota RAV4, а тому порівняння цих моделей може бути детальним.
Обов’язково прочитайте:
- Який кросовер обрати? Рейтинги найкращих позашляховиків
- Рейтинг найспортивніших позашляховиків 2021 року
- Рейтинг справжніх позашляховиків
До речі, на нашому сайті можна й прочитати про останні огляди негібридного кросовера Toyota RAV4 й Mazda CX-5 модельного 2020 року.
Базові версії кросоверів
Звісно, обидва виробники пропонують чимало комплектацій своїх бестселерів, а тому розбиратись в них потрібно в залежності від тих цілей, які поставлені перед транспортним засобом.
Якщо взяти мінімальні базові моделі, то на даний момент краща пропозицію сформована у Toyota, в якій мінімальна комплектація RAV4 коштує майже на 96 тисяч гривень менше за базову комплектацію CX-5.
Тим не менш, варіант від Mazda виглядає привабливішим, адже в найпростішому варіанті CX-5 вже доступна з автоматичною коробкою передач (замість 6-ступеневої механіки у Toyota), що дозволяє двигуну 2-літровому двигуну (за «кубатурою» тут різниці немає) витрачати менше пального у місті.
Й хоча потужність від тойотовської дволітрової четвірки більша, проте швидкісні характеристики у моделей майже однакові: 9,8 с до «сотні» та 192 км/год у «максималці».
Разом із цим, Mazda в базову комплектацію включила безключевий доступ, двозональний клімат-контроль, електропривід багажника та мультимедійну систему із 8-дюймовим екраном.
Ззовні ж машини можна буде відрізнити за 17-дюймовими сталевими дисками у RAV4, які явно програватимуть аналогічним за розміром, але легкосплавним, у CX-5.
Все це й відображується у зазначеній різниці в ціні.
Топові версії
Ситуація у топових комплектаціях трохи вирівнюється, адже Mazda CX-5 отримує потужніший 194-сильний й 2,5-літровий агрегат. Хоча Toyota для топової негібридної версії пропонує той же двигун, але вже з варіатором.
При цьому, швидкісні характеристики між цими моделями знову ж таки не дуже відрізняються: хіба що CX-5 розганяється тепер до «сотні» за 9,2 с.
Проте за витратами пального кросовер Mazda тепер збільшує свої показники до 8,8л/100 км у місті. Хоча при нашому тест-драйві ми й не достигли таких показників (лише 7,5 л/100 км).
Тим не менш, й це очікувано, Toyota RAV4 в преміальній версії наздогнала CX-5 за рівнем комфорту. Всі вищезазначені «фішки», яких не було в базі, вже присутні, а до них додались адаптивний круїз-контроль, система кругового огляду, контроль полоси та екстрене гальмування, й звісно, цифрова панель приладів.
Але й тут Mazda переважає за ціною Toyota, що мабуть не дуже добре для лояльних клієнтів першої. Сума переллати тепер становить «лише» 51 700 грн, але якщо за ці ж гроші обрати гібридний RAV4, то цифри будуть геть іншими.
Топова Mazda CX-5 проти Toyota RAV4 Hybrid
Попри те що гібридна Toyota RAV4 буде дорожча за топову Mazda CX-5 приблизно на 46 тисяч, такий «равлик» буде значно потужнішим (222 к.с. проти 193 к.с.), швидшим (8,1 с проти 9,2с) та економнішим (5,0л/100 км в місті проти 8,8 л/100км).
Й це при тому, що Toyota також пропонує й нетопову версію RAV4 з лише передні приводом, який й дешевше коштуватиме.
Тепер зрозуміло, чому саме кросовер Toyota RAV4 став бестселером в Україні минулого року, попри те що модель й має свої недоліки.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.