Тест-драйв Honda HR-V Sport: найшвидший кросовер марки

Автор: Олег Василевський | 13 Тра, 2021
Honda HR-V Sport 2021 року

Читайте про спортивну версію кросовера Honda HR-V, який відтепер доступний в Україні.

Топ-варіант Honda HR-V поставляється з прикрашеним стилем та потужністю 182 к.с. Нова версія HR-V Sport – найшвидший кросовер марки. Але чи варто це більшої доплати та чи робить це сімейну модель кращою для завзятих водіїв?




У наш час у кожного автовиробника є невеликий кросовер, тоді як його авторство належить Honda. Коли перший HR-V надійшов у продаж у 1998 році, він був тут же названий машиною для задоволення, але йому було самотньо на ринку, як будь-якій піонеру, який випередив свій час. Нинішнє покоління HR-V вийшло в 2016 році, тобто після великої паузи, в той час як фланг кросоверів марки захищав більший CR-V.

Читайте також:

А конкуренти хто?

Honda HR-V Sport 2021 року

HR-V заснований на тій же платформі, що й Jazz, але крупніший за більшість його конкурентів із сегмента B-SUV, тобто Honda й тут втискується в нішу між класами.

Номінально конкуренти HR-V починаються з Nissan Juke, Renault Captur, Peugeot 2008, Mazda CX-3, SEAT Arona, Citroen C3 Aircross, Opel Crossland X, Kia Stonic і Hyundai Kona, а закінчуються на Mazda CX-30, Mitsubishi Eclipse Cross, Nissan Qashqai та Toyota CH-R.

При цьому ціни тяжіють саме до останніх, що робить його набагато дорожчим за більшість конкурентів.




Про комплектації в Україні

Honda HR-V Sport 2021 року

З японського заводу Honda до нас завезені версії 2020-го року тільки з переднім приводом і 1,5-літровим бензиновим двигуном. Вибору трансмісій також немає: всі автомобілі стандартно укомплектовані варіатором CVT.

Нижній ціновий сегмент HR-V (від 699 900 до 754 900 грн) закриває 130-сильна версія без наддуву, а ось за 946 900 грн Honda пропонує українським клієнтам стати власником HR-V Sport – останній зі спроб зробити спортивним модельний ряд «цивільних» Honda.

До цього були Civic Sport та Jazz Sport, а модернізований варіант HR-V японська фірма представила незабаром після того, як модель пройшла рестайлінг, який плавно наблизив її до останнього CR-V візуально.




Чим відрізняється HR-V Sport?

Honda HR-V Sport 2021 року

HR-V Sport зі своїм виразним обвісом по периметру, безумовно, краще за інших однокласників відображає динаміку прокачаної моделі. Взявши за відправну точку трохи незграбний HR-V, Honda відмовилася від більшої частини хромованої обробки та замінила її глянцево-чорним пластиком.

Honda HR-V Sport 2021 року

Ним же декоровані бічні спідниці та молдинги колісних арок.

Додайте трохи дрібничок, як чорні зовнішні дзеркала, подвійні труби вихлипу, 18-дюймові диски, повністю світлодіодні фари та димчасті задні ліхтарі, й у вас вийде такий HR-V, яким він й повинен був виглядати від початку.




Під капотом

Honda HR-V Sport 2021 року

Але у випадку з Sport одним лише поліпшеним стайлінгом не обійшлося, бо Honda відноситься до таких заяв на спортивність більш серйозно за деяких автовиробників.

Рецепт простий на папері: візьміть HR-V та втисніть 182-сильний 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом від Civic Sport під його капот. Це одразу перетворило відносно невеликий та невисокий HR-V в найшвидший кросовер марки з його 7,8-8,6 (за різними даними) секунди розгону до 100 км/год.

Honda HR-V Sport 2021 року

Однак інженери не просто забезпечили модель сміливішим мотором. Sport оснащений тим, що Honda називає «синаптическим контролем демпфірування» – химерне позначення для особливих амортизаторів Performance Damper, які повинні пригнічувати паразитні переміщення кузова автомобіля в поворотах, при зміні смуги і на поганих дорогах без шкоди для комфорту їзди. Дісталося Sport і переналаштоване кермове управління із змінним передавальним числом й посилена шумоізоляція з системою активного шумозаглушення.




Як їде HR-V Sport?

Honda HR-V Sport 2021 року

Стандартний HR-V – серед кращих автомобілів в своєму класі для водія, тому у Honda була пристойна база для вдосконалення. Тоді як сектор кросоверів B-класу не з тих, які залучають ентузіастів швидкої їзди, і більшість із конкурентів найкраще можна охарактеризувати як динамічно несмачні.

HR-V й в цій версії залишився передньопривідним, а надійні, нейтральні характеристики керованості стандартної машини поліпшені, хоча й не до такої міри, щоб Sport якимось чином міг стати приманкою для шанувальників по-справжньому гарячої їзди хетчбеків з розряду ST & Co.

Honda HR-V Sport 2021 року

Проте, кермове управління більш природне й точне, ніж у стандартного автомобіля, та зберігається пристойний рівень зчеплення ведучих коліс на виході з поворотів.

Нові демпфери в підвісці надали їзді тугий, іноді твердий характер, але вона досить вишукана, щоб нерівності просто помічалися, але не відчувалися болісно в салоні.




Про двигун

Honda HR-V Sport 2021 року

Добре відомо, наскільки готовий до бою і гнучкий новий двигун по його розміщенню в Civic, а схожа споряджена маса HR-V означає майже ідентичні характеристики. Хоча є невелика затримка після натискання на «газ», але після він старанно тягне приблизно з 2000 об/хв й тільки після 5500 об/хв починає трохи напружуватися й задихатися.

Мотор не такий багатий на крутний момент, як деякі аналогічні агрегати з турбонаддувом, але це не проблема завдяки варіатору, який вміло підбирає передавальні числа й ефективно імітує роботу звичайної коробки-автомат.

Honda HR-V Sport 2021 року

До речі, це прерогатива трансмісії тільки 182-сільного агрегату. Серед покупців, які обирають 130-сильну Honda за комфорт кочення без стресу, знайдуться й шанувальники CVT без хитрощів для імітації.

Це означає, що варіатор дозволяє двигуну різко розкручуватися і довго залишатися на підвищеній частоті обертання. Пристосуватися до такої манери можна двома шляхами – не продавлювати педаль акселератора дуже агресивно і привчити себе користуватися підкермовими селекторами для ручного вибору «передач».

Honda HR-V Sport 2021 року

Таким чином, саме Sport не гуде при розгонах галасливим голосом, а тим звукам, які доносяться, додає трохи більше акустичної привабливості за допомогою штучного звукового генератора. Ми знаємо, наскільки надуманими можуть бути ці системи (Peugeot 308 GTi, як приклад), але у Honda вийшло поліпшити природний голос двигуна, не зробивши його при цьому переважаючим.

Стосовно витрат палива, то їзда в манері безнаддувного варіанту не сильно позначається на апетиті мотора. В середньому задоволення володіти Sport буде обходитися на 0,4 л/100 км більше за атмосферний мотор з його 6,9 л/100 км в місті та 5,8 л на шосе.




Honda в фаворитах на роль сімейного перевізника

Honda HR-V Sport 2021 року

На HR-V може впасти вибір молодої сім’ї, бо з компактною довжиною 4294 мм, але значною 2610-міліметрової колісною базою він більший всередині за більшість моделей класу B-SUV. А з них далеко не всі можуть бути порекомендовані для перевезення двох дорослих й пари дітей.

Honda HR-V Sport 2021 року

Відносно місткості салону HR-V знаходиться посередині між, наприклад, Renault Captur та Kadjar, а також Mazda CX-3 та CX-5.

Honda HR-V Sport 2021 року

Козирем HR-V є «чарівні сидіння», які йому дісталися від Jazz та яких зараз катастрофічно не вистачає в Civic. Ця система дозволяє, крім традиційного укладання спинок сидінь вниз, відкидати вгору бази задніх сидінь як в кінотеатрі, аби високі предмети можна було завантажувати всередині салону, а не намагатися укласти все в багажник.

Гідний пасажирський простір забезпечений на обох рядах сидінь. Водій сидить порівняно низько, майже як у хетчбеку, але йому забезпечений відмінний огляд, чому Honda традиційно приділяє багато уваги. І хоча завужені задні вікна можуть викликати легку клаустрофобію у сидячих, її симптоми не так виражені, як в задній частині Toyota C-HR.

Honda HR-V Sport 2021 року

Обсяг завантаження HR-V становить 393 літрів, без урахування ніші під запасне колесо (аксесуар), що на 40 літрів більше за Kia Stonic. Складіть задні сидіння й отримаєте 1456 л – це приблизно на 250 більше за Mazda CX-3, й майже на 350 більше за Nissan Juke.




Інтер’єр із рівнем обробки класом вище

Honda HR-V Sport 2021 року

Усередині деякі органи управління аналогічні Civic (а на його платформі побудований старший CR-V), але загальний дизайн приладової панелі унікальний для HR-V. Одним із химерних доповнень є ряд із трьох вузьких вентиляційних дефлекторів перед пасажиром, в той час як водій отримує відмінний щиток приладів із 3D-ефектом і світлим зовнішнім ободом спідометра, колір якого змінюється на догоду пілотові. Наприклад, він може зеленіти, якщо той економно веде машину.

Honda HR-V Sport 2021 року

Інтер’єр зібраний із матеріалів, багатих не за класом. Центральна консоль оброблена глянцево-чорним пластиком. Таким же виглядає й екран клімат-контролю, який виявляється повністю сенсорним, коли прокидається при включенні запалення.

Honda HR-V Sport 2021 року

Мультимедійна система – все той же блок, що й в інших моделях Honda, з незручним управлінням гучністю і не найбільш інтуїтивним інтерфейсом, але, нарешті, з протоколами підключення Apple CarPlay та Android Auto.

Тому в деяких ключових відносинах HR-V Sport дійсно відповідає своїй назві, хоча ці якості й приходять не без компромісів.

 

Підсумки

Honda HR-V Sport 2021 року

Технічно, HR-V Sport – приємна і безпроблемна альтернатива висококласним конкурентам-кросоверам. Але його амбітна ціна (на 154 00 грн дорожче 130-сильного донора) змушує проводити паралелі з моделями з вищого сегменту.

Так, Sport схожий за ціною з більшими Mazda CX-30 та Seat Ateca зі схожою динамікою. Тому HR-V Sport не може розраховувати на масовий попит, але знайде клієнтів серед тих, хто шукає, в першу чергу, візуальну чарівність.

А двигун початкового рівня, як й раніше є таким, якого слід дотримуватися більшості покупців розумного, надійного і просторого кросовера за набагато більш прийнятною ціною.

 

Технічні характеристики Honda HR-V Sport 1.5 Turbo

Honda HR-V Sport 2021 року

Двигун бензин, 1498 см3
Потужність 182 к.с., 220 Нм
Трансмісія безступеневий варіатор CVT
Привід передній
Максимальна швидкість 200 км/год
Розгін 0–100 км/год 8,6 с
Витрата палива траса – 6,2 л на 100 км
місто – 7,8 л на 100 км
Шини 215/55 R17
Дорожній просвіт 180 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1428/1830 кг
Вантажний відсік 448/1473 л
Паливний бак 50 л
Вартість мінімальна* 699 900 грн
Вартість тест. авто. * 946 900 грн

*Вартість на 06.05.2021 р.

Галерея Honda HR-V Sport 2021 року:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:

Додати свій коментар







Тест-драйв кросовера Honda HR-V Sport: що відомо?
Які конкуренти у Honda HR-V Sport?

У кросовера Honda HR-V Sport конкурентами є Nissan Juke, Renault Captur, Peugeot 2008, Mazda CX-3 та інші

Ціна Honda HR-V Sport в Україні?

Honda HR-V Sport коштує в Україні 946 900 грн (травень 2021 року)

Чим відрізняється Honda HR-V Sport?

Honda HR-V Sport має інші деталі екстер’єру та двигун

Який двигун у Honda HR-V Sport?

Honda HR-V Sport отримала 182-сильний 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом

Які витрати пального у Honda HR-V Sport?

Honda HR-V Sport витрачає 7,3 л/100 км у місті та 6,2 л/100 км на шосе




Pin It on Pinterest