Недоліки кросовера Skoda Karoq: думка власників

Автор: Редакція | 13 Бер, 2021

Чеський кросовер Skoda Karoq лише доволі нещодавно з’явився на ринку, проте вже зібрав чимало відгуків від своїх власників. В цьому матеріалі про недоліки моделі.

Перше та поки єдине покоління Skoda Karoq з’явилось у 2017 році й засноване на платформі Групи Volkswagen MQB. Фактично, кросовер замінив Skoda Yeti та тепер позиціонується між великим позашляховиком Kodiaq та компактним Kamiq.




До речі, Motorcar вже писав про огляд тест-драйву Karoq. За бажання можна також переглянути фотогалерею моделі або відео з підсумками випробувань.

До речі, виробник вже тестує оновлення для Karoq, які вже були помічені на тестах, а отже незабаром у салонах може з’явитись рейсталінгова версія.

Проте часто для визначення доцільності придбання автомобіля майбутні автовласники розглядають недоліки моделі, про які говорять власники.

Motorcar зібрав думки власників стосовно скарг на основні проблемні моменти та об’єднав їх в загальні групи.




Автомати DSG

Будь-яка людина, яка переходить на автомат DSG, обов’язково знаходить «свої» вади в цій коробці передач. Для когось там незрозумілі алгоритми перемикання швидкостей, комусь чуються незвичні шуми, хоча в цілому відзначається нормальна робота АКПП.

Єдине, що тут можна порадити, так це випробувати автомобіль із DSG до його придбання. Навряд, Skoda зібрала б три мільйони цих «роботів» за останні роки, якби вони були не популярними.

Витрати пального

Кілька власників згадують несподівано високі витрати пального. Так, наприклад, на моделях із 1,5-літровим бензиновим двигуном та автоматом при очікуваннях 5.3 літрів на 100 км трасою та 6.3 літра/100 км містом, реальні показники складали 7,4 л/100 км та 12,5 л на 100 км.

До речі, під час нашого тест-драйву Karoq з 1,5 літровим двигуном та 7-ступеневим автоматом DSG, автомобіль показав 5,9 л на 100 км за межами міста та 9,1 л на 100 км у місті.




Шумоізоляція

Є нарікання й на шумоізоляцію. Проте, враховуючи що Skoda все ж бюджетний бренд у Групі Volkswagen, то не варто шукати в комплектаціях дорогий та м’який пластик.

Хоча все підігнано добре й не викликає вібрацій, проте додаткову шумоізоляцію можна зробити.

Задня підвіска

На всіх передньопривідних комплектаціях кросовера роль задньої підвіски виконує балка. Лише повнопривідні моделі мають багатоважільну підвіску позаду.

Аналогічна ситуація була описана в матеріалі про «недоліки Octavia», де зазначалось, що балку дуже чутно при їзді нерівностями.




Малий кліренс

Є також нарікання на занадто низькій кліренс, який у моделі Karoq становить лише 167-171 мм, в залежності від комплектації.

Багато це чи мало кожний вирішує сам відповідно до завдань перед автомобілем. Якщо потрібно долати лише бордюри та лежачих поліцейських, то це одна справа. Але якщо планується виїзд на серйозне бездоріжжя, то цей кросовер явно створений не для цього.

До речі, у нового покоління «Октавії» кліренс складає лише 158 мм. То ж додаткові 10 мм – цілком нормальні для міського кросовера.

Тунель на задньому ряді

Традиційна проблема для «Шкод» – масивний тунель системи вентиляції. Аналогічну ваду має Octavia й для задніх пасажирів це ще той челендж, який суттєво заважає пересуванню заднім диваном.

Швидше за все, можна говорити, що ззаду комфортно розмістяться дві дорослі людини, адже тунель інакше буде постійно чіплятись ногами.

Також пропонуємо прочитати про недоліки кросоверів Suzuki Vitara, Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, Nissan X-Trail, Toyota RAV4 та Kia Sportage.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.





Додати свій коментар














Pin It on Pinterest