Який кросовер обрати? Tucson, CR-V, RAV4, CX-5 чи X-Trail

Автор: Редакція | 25 Лип, 2021
Порівняння кросоверів

Пропонуємо переглянути порівняння кросоверів Hyundai Tucson, Honda CR-V, Toyota RAV4, Mazda CX-5 та Nissan X-Trail. Який із них найкращий?

Кросовери вже давно увійшли в наше життя й поступово відтісняють інші типи автомобілів, забезпечуючи ідеальне поєднання високої економії палива, універсального вантажного простору, плавного комфорту та корисних технологічних характеристик.




Американське видання Edmunds вирішило порівняти актуальні версії найпопулярніших сімейних кросоверів та запропонувати найкращий варіант з огляду на декілька параметрів.

Варто зазначити, що це не звичайне порівняння, адже частина машин перебувала на довготривалих тестах. А отже це не лише зіставлення технічних характеристик, але й відчуття від автомобілів.

П’яте місце: Toyota RAV4 2021 року, 7,7 з 10

Toyota RAV4

Toyota RAV4 2021 року отримала найменшу оцінку в цьому рейтингу, проте без проблем може «закрити» всі потреби родини.

В оцінках зазначається простий, добре побудований та загалом тихий інтер’єр. Більшість елементів керування названі зрозумілими, а в салоні відзначена безліч корисних куточків для зберігання речей на міжміських подорожах. При цьому, можливо, відсутність складних сенсорних систем, також стала перевагою.

Внутрішній простір також отримав похвалу, як й обсяг вантажного відсіку. Недоліком названа неможливість скласти другий ряд сидінь із багажника, а через його розміри це може викликати роздратування.




В кермуванні кросовером не знайдено нічого різкого й воно називається навіть трохи розпливчастим. Аналогічно, прискорення не викликало захоплення, якщо під капотом не стояв гібридний модуль.

Проте відзначається, що їзда добре збалансована між комфортом і контролем, а витрати пального за оцінками EPA складають у середньому 7,8-8,4 л/100 км. А ось гібрид здатний показувати 5,8 л/100 км.

Загалом, RAV4 оцінений як приємний позашляховик, котрий їде плавно, має просторий інтер’єр та пропонує безліч корисних функцій. Проте задовільний двигун та м’яке кермо не зробили його найкращим вибором серед кросоверів в цьому рейтингу.

До речі, на Motorcar можна прочитати огляди тест-драйву звичайної та гібридної версії Toyota RAV4.

Четверте місце: Hyundai Tucson 2022 року, 7,9 із 10

Hyundai Tucson 2022 року

Після своєї презентації новий Hyundai Tucson 2022 року здивував своїм виглядом, але його модний дизайн може поляризувати смаки покупців. Тим не менш, решта характеристик Tucson мають вчинити приємне враження.

Нове покоління стало довшим і ширшим, й навіть трохи перевершує інших конкурентів. Виробник зміг реалізувати більші розміри дверей та вікон, а отже у автомобіль легше сісти й з нього кращий огляд. Зазначається, що кросовер навіть має найбільший багажник, але йдеться лише про міліметри.

Серед мінусів відзначені наявність сенсорного управління замість кнопок й повільна реакція центральної консолі.




Проте більшим розчаруванням називається прискорення від стандартного 2,5-літрового двигуна (для ринку Америки), який відзначається як «найповільніший автомобіль у своєму класі».

При цьому з витратами 9,05 л/100 км (EPA) Hyundai Tucson явно програє аналогічному двигуну від Mazda CX-5. Хоча гібридний варіант «Тусона» може забезпечити 6,36 л/100 км, а майбутня плагін-гібридна версія зможе ще покращити цей показник.

Однак у порівнянні «звичайних» кросоверів із ДВЗ, Hyundai Tucson опинився на четвертому місці.

Читайте також:

Третє місце: Nissan X-Trail 2021 року, 8,0 з 10

Nissan Rogue 2021 року

Як й Tucson, Nissan X-Trail (в Америці під назвою Rogue) нещодавно зазнав суттєвої зміни генерації, які звісно мають посилити його привабливість. Тепер кросовер має сміливий дизайн, особливо спереду, тому на дорозі новий позашляховик теж виділятиметься.

Проте й всередині пропонується безліч функцій, зручні сидіння, великі та функціональні екрани та сучасні технології.

Родзинка кросовера – комфорт. Сидіння м’які й добре підходять для тривалої їзди. Існує навіть тризонний клімат-контроль, що є унікальним у цьому сегменті. Великі двері забезпечують великі отвори, а задні двері ще у попередньому поколінні відкривалась під кутом 90 градусів, що ширше за більшість легкових автомобілів.

Також має сподобатись налаштована система перегородок у вантажному відділенні.




Звісно, нові вражаючі технічні та інтер’єрні матеріали, починаючи від великого і чіткого центрального сенсорного екрану та цифрової панелі приладів і закінчуючи шкіряними сидіннями з діамантовим простроченням не могли не відбитися на ціні. Але якість відповідає витраченим грошам.

Недоліком називається не кращий за середній досвід водіння. Як й інші позашляховики з нижчою потужністю, X-Trail не поспішає на автострадах. Крім того, кермове управління оцінюється дещо розмитим у порівнянні з конкурентами. Nissan X-Trail не може конкурувати із Mazda CX-5 в цьому аспекті.

Стосовно економії палива, то за оцінками EPA від 2,5-літрового двигуна, який пропонується в Америці, можна очікувати 7,8-8,4 л/100 км.

Загалом, новий Nissan X-Trail обирається багатьма покупцями. Його інтер’єр простий у використанні та має необхідний простір й багато доступних технологічних функцій. Й хоча модель не отримала найвищі «їздові» рейтинги, цей SUV має достатньо привабливих якостей.

Друге місце: Mazda CX-5 2021 року, 8,1 з 10

Mazda CX-5 2021 року

Якщо поглянути на Mazda CX-5 2021 року через призму практичності, то це не найкращий кросовер. Але за кермом цього автомобіля про такі речі можна й забути. Це дійсно SUV (sport utility vehicle) з наголосом на «спорт». Фактично, цей автомобіль може перебувати у власній категорії.

Так, купуючи CX-5 потрібно йти на деякі жертви, як наприклад найменший серед зазначених в цьому рейтингу багажник. При цьому, у салоні Mazda також не так вже й багато інших місць для зберігання.

Інший негатив – це інтеграція телефонів, яка трохи відстала від загальних тенденцій. Кросовер все ще підтримує телефони Android та Apple, але йому не вистачає бездротової зарядки. Більш того, на відміну від усіх інших зазначених тут конкурентів, CX-5 все ще використовує аналогову приладову панель, хоча й з великим цифровим екраном.




Цінова політика Mazda також робить CX-5 одним із найдорожчих. Базові комплектації з менш потужними двигунами теж привабливі з точки зору керування, але після тест-драйву 250-сильного турбодвигуну не захочеться обирати інший.

Проте більший двигун не відображається на витратах палива завдяки постійним оновленням виробника.

Модернізований 2,5-літровий двигун витрачає 9,4-9,5 л/100 км залежно від переднього або повного приводу. А базовий двигун лише трохи кращий з 8,4-9,0 л/100 км.

CX-5 пропонує високоякісний салон, чітке керування та гарне прискорення, але програє у вантажопідйомності та економії палива. Проте опинився аж на другому місці в рейтингу завдяки досвіду, який можна отримати від водіння цим авто.

До речі, прочитати про тест-драйв цього автомобіля можна в нашому матеріалі.

Перше місце: Honda CR-V 2021 року, 8,1 з 10

Попри те, що Honda CR-V отримала однакові оцінки з Mazda CX-5, але саме CR-V рекомендований як найкращий вибір для більшості покупців, які шукають невеликий позашляховик. Й це навіть не зважаючи на те, що актуальне покоління було представлено ще у 2017 році.

Зазначається, що інтер’єр CR-V надзвичайно просторий і пропонує багато місця для зберігання вантажів. Великі дверні отвори забезпечують легкий доступ, а сидіння зручні та мають широкі діапазони регулювання.

Хоча автомобіль не найшвидший, CR-V називається помірним у кермовому управлінні та загальній керованості.

Серед мінусів зазначаються технології, що зрозуміло для цього «застарілого» автомобіля. Сенсорний екран підтримує інтеграцію смартфонів Android Auto та Apple CarPlay, але варто одразу брати топову «медійку», оскільки в «базі» екран не виглядає сучасним або не працює так швидко, як у конкурентів.




Аналогічні питання до системи камер паркування, й до різкості дисплеїв, які програють новим генераціям Tucson і Rogue. Крім того, деякі матеріали інтер’єру, навіть у повністю топовій комплектації, виглядають не такими привабливими, як у конкурентів.

CR-V (за оцінками EPA) витрачає 7,8-8,0 л/100 км залежно від переднього або повного приводу. А гібридна версія може вийти на показник 6,2 л/100 км.

Тим не менш, незважаючи на недоліки, кросовер Honda CR-V опинився на чолі рейтингу завдяки винятковому простору для зберігання та функціональності, безлічі функцій, комфортній їзді та розумній ефективності. Й при цьому, модель має конкурентну ціну для свого класу.

Висновки

Невеликі розриви в оцінках між моделями ще раз засвідчили щільну конкуренцію в цьому сегменті. Звісно, на колір й смак товариш не всяк, а отже фактично покупець не помилиться коли вибере одну з актуальних версій кросовера: Nissan X-Trail чи Honda CR-V чи Mazda CX-5 чи Toyota RAV4 чи Hyundai Tucson.

Більш того, ринок продовжує постійно розвиватись й з виходом нових моделей, як Kia Sportage ситуація може змінитись, а отже рейтинг потрібно буде знову оновити. А там незабаром з’явиться й нова генерація Honda CR-V.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest